Sunday, November 22, 2015

lelaki dan perempuan. cinta dan kawan

Hai blog. Setahun dah tak bukak.. mesti rasa pelikkan napa harini aku bukak balik. Hahaha. Ye mestilah nak luahkan something. Aku kan dah cakap kalau ada benda yang betul2 bermakna akan aku tulis dekat sini.

Aku pernah tulis dulu. Kalau aku diberi peluang aku nak sangat jumpa orang tu kan. Hahaha. ko rasa? Aku jumpa balik ka?

Tak tau nak cakap. Kadang kita tak sangka pon benda nak jadi. Kadang kita selalu berangan cakap benda baik akan berlaku kat kita. Kadang, kita berangan cakap tak mungkin lah bende baik tu nak jadi kat aku. Sape je aku ni... kan. Tapi sapa kita nak halang semua nak minta semua. Kalau Allah bagi macam tu terima ja.

Allahuakbar.
Terima kasih Allah. Aku dah jumpa dengan orang yang aku nak jumpa.

Rahsia.... antara aku dan Allah saja yang tau. Nape dia tak tau? Hahhaa sebab rahsia hati aku ja.