Wednesday, June 12, 2013

setiap gambar curi senyuman seseorang ^^






seronoknye kalau kite leh senyom macam kat gambar balikkan..
masa dengar je perkatan "1,2,3..senyom!!" semua senyum. 
yang ade masalah ke
yang tengah frust nonggeng ke senyum je.
 indah gile moment tu kan.
rase hilang beban dekat otak dekat hati semua ar..

..kalau lah hidup semudah tuh.. 
kalaulah masalah tuh bole pergi teros lepas je 
dengar "1,2,3..senyomm! pastu tak datang balik.. kan2..
haha bukan hidup namenye cek kak oi.. 

rase saket hatikan. 
bile tengah sedih tertengok lak gambar tuh.. 
tu bagi orang tak pikir panjang hah mcam ak nih
sebenarnye gamba tu la yang boleh buat kite tersenyum sekali.. 
^^



shallot










behave .... ^^







S.K.U.A.D my life and my strong!


B.K.A :') nice to meet u ! sory i dont give my best for you.........
miss u all :'D


                                                  best moment ever                                                               

Monday, June 10, 2013

jahatnya










hmm. kadang2 tuh kita tak mintak pon nak jadi jahat.. 
kadang2 tuh kite tak perasan pon yang kite wat jahat.. 
selalu kita cakap asal orang buat jahat ngan kite.. 
pastu kite cakap kat diri kite aku takkan wat jahat dengan orang macam mane orang buat dekat aku....


sekarang aku paham macam mane keadaan berada dekat tempat si jahat..
betol kite tak mintak pon nak buat jahat.. 
sebenarnya kite tak sedar bende yang kite wat tu jahat..
sebab tuh aku rase ade je orang wat jahat.. 
sebenarnye die tak niat pon nak wat jahat. 

tapi lumrah hidup semua bende kat
 dunia nih pasti ade yang jahat cume sape yang dipilih jadi jahat kite tak tau.. 


apa2pon semua orang terpilih untuk jadi jahat dan 
dipilih untuk jadi mangsa si penjahat... 
jangan sangka kite yang selalu jadi mangsa tuh baik, 
sebenarnya kite pon akan jadi si penjahat tuh..
INGAT hidup ni ibarat roda.. sekecil-kecil perkara pon umpama roda..
kita selalu melupakan roda tapi roda tu sentiasa berpusing dan tidak berhenti..