Wednesday, December 29, 2010

ingat jangan bawak laser!

salam.. cepatnya dah 29 hariblan! wah. malaysia lawan lagi.. hmm. harap2 tak de pe masalah dah lepas ni..aku harap bila nak masuk stadium tuh ada ''checking2''benda hijau tuh dan diharamkan untuk dibawa masuk... karang tak pasal-pasal gado lagi.. gado dan gado. ta da keje lain agaknye..
tak malu ka? FIFA worldcup.. premier league.. ade gado-gado ta? ta da pun.. tgk arsenal dan MU.. steady jew mcam cik nisah ni dan cik kedaung izzaty.. walaupun cik izzaty tuh MU aku ARSENAL..

ARSENAL

+


MU



IS EQUAL TO":
MALAYSIA!


cuba bukak blog cik izzaty ni.. banyak die cite pasal bola malaysia nh. apa yang berlaku dan bakal berlaku... takut jugak dengar indon kutuk-kutuk di facebook. susah-susah.. bola punya psal sampai mau bunuh-bunuh ka? Safee Ali akan dibunuh? ak tidak sanggup lagi nak cerita pasal kes-kes tu.. jangan lupa bukak blog cik zaty tu.. surat khabar semalm banyak cerita..


harap-harap kebenaran akan dapat ditegkkan.. kalau benda salah takkan tegak punyalah..
tengok sampai hantu pun tak suka dengan diorang.. ish-ish
jom kita doa sama-sama Malaysia boleh menang....


cakap pasal hantu ni.. ak nak tgok cite hantu kampong batu.. eww.. hantu lawa.. boleh jadi orng lagi.. layan dulu.. bye!!!!



apa-apa pun tengok bola malam ni!!salam..


click ni kalau nak bagi coment!



1 comment: