Saturday, April 30, 2011

pelakon hongkong

salam. sebelum aku balik hostel sok, aku nak cite sikit la. emm korang minat ta tengok cite hongkong? ta kesah la drama ke movie ke asalkan die ade pelakon hongkong. syok story diorang.
korang kenal ta LEO KU?




aku pon ta la kenal sangat ngan mamat ni. tapi ada satu cerita ni tajuk die romance in the rain ta salah aku tahun 2007 kot aku darjah satu masa tu. tu lah kali pertama aku tengok cerita hongkong ni. wah best





SINOPSIS: ade sorang gadis miskin ni. ayah die kahwin dua. aku rasa mak die ni isteri pertama kot. ok. nama gadis ni YIPING. ayah die dan keluarga tiri die kaya sangat diorang ta suka gila kat YIPing ngan mak dia.


satu hari ayah die pukul die sampai nak mati kot. die lari lah dari rumah ayah die tiba2 sorang laki ni terlangar die kat tepi jalan dan selamat kan die.


laki tu namanya shuhuan die lah LEO KU. die pon saling mencintai denga YIPING. malangnya RUPing ADIK TIRI yiping TU PON SUKA KAT shuhuan. SO PROBLEM.



hee. seronok la.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers