Saturday, April 30, 2011

salam reader

oh assalamualaikum

lama ta upload dekat laman ni, almaklumlah kite dok dekat hostel. kalau balik pon sibuk study. seronok lah dapat cuti kali panjang sikit sempena hari pekerja esok. seronok sangat hari ni. tadi aku pergi library dengan kawan SMKAK aku. tetibe je kat libraray aku terserempakdengan 2 ahli eleben dwarf .. WAH SERUNUK BANGET SIH!! hei pe kes ni cakap indon. astaghfirullah.
heh aku jumpa insyirah n ira ^_^




INSYIRAH budak gonjeng






ira ( yg pakai baju merah)


*gambar hiasan semata2. aku ciplak kat fb diorang. gambar terkini*

hehe. hajat aku nak jumpa diorang akhirnya termakbul jugak. miss korang.
macam orang kata bila kita dah lama ta jumpa automatik jadi kekok. err sedih da ta macam dulu lagi. tapi ta pe la, apa yang penting kotang jangan lupa kenangan manis kita dulu ye. suka duka yang dulu. ok!!


masing2 sibok nak study untuk spm . jadi aku sebagai kawan yang sayang korang aku akan doakan kejayaan kita semua macam pmr dulu. chaiyok!





No comments:

Post a Comment