Friday, June 3, 2011

B2ST

BEaSt /B2ST

salam.. seminggu yang lalu aku penuhkan masa di sekolah sebab ada kem teknik menjawab soalan spm. dari hari khamis aritu sampai lah hari khmis bru ni.. start pagi pukul 8 sampai 10. and then rehat start balik pukul 10.30 till 12.30. pastu blik dorm.

budak yg berulang trpksa dok asrama sat sbb nak start balik pkul 3.00. jadi ak dok dengan kawan aku yang berulang "aina" . die bawak lattop die kami pon tgok lah mcam2 video of course korean video. die ni minat gile "B2ST" aku pon ta nafikan diorang ni memang style habis, korang pon mesti taukan.. aku ni ta suka tengok orang2 yang hensem2 ni sbb takut gila bayang so aku ta berani lah bukak apa2 pon tentang korea sebelum nih.. tapi haritu aku beranikan diri untuk tengok..



lawak lah.. sekarang ni "SHOCK" lak dah tgok pon tgok lah lagi pe salahnya...



tu lah lagu dan video first korea yang aku pernah tengok!! what??? aku ni bukan ta tau perkembangan cuma ta nak digoda oleh lelaki2 tu semua.. tapi akhirnya tergoda juga.. AINA!!! awak berjaya menjadikan saya mangsa itu .. huuaaaa


serius syok giler diorang










ni lah aina peminat gile korea.. bpe ratus habiskan duit beli drama bersiri korea.. dekat kelas kadang2 tuh die joget lagu hoot SNSD gile same... hebat lah die nih enset die penuh dengan B2ST.. cakap korea berhabuk gile.. hebat tabik ko aina!!




No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers