Wednesday, August 15, 2012

moment uitm arau 2012

untuk pertama kalinya aku jejak kaki ke perlis indera kayangan ni.....

aku ingat lagi waktu first aku buka laman upu nak tengok keputusan u masing2..... (^^,) debar gak la mula2 tuh... sebab kawan-kawan aku yang lain semua dah tengok dorang punye keputusan just tinggal aku sorang je...

klik lah dekat laman upu... -_- and then ^^, hahahaha teruja gile.. pilihan pertama aku, pengurusan bank!!! hahaha aku dapat doe!! ye la walaupun tersimpang jauh dari landasan tapi at least aku minat bende tuh... kawan2 aku semua dapat asasi sains sebab dorang mintak.. aku tak mintak asasi sains.. sebab boring la dan tak sanggup dah buat report, masuk lab keluar lab cukup lah sampai spm je semua bende tuh -_-

apa2 pon tahniah kawan2 ku semua hebat2... PUNCAK ALAM is waiting for you! dan aku ARAUSTRALIA is waiting for me! terkejut habis la.. aku sorang je sesat dekat arau yang lain semua dekat shah alam.. tak pe rezeki masing2...


serius beruntung gile student yang ade kat arau.. dari aku punya observation, uitm arau antara uitm yang mengekalkan gaya islamic.. alhamdulillah lah.. jangan lak bile dapat uitm arau astaghfirullah terus.. frust je. tak mo2!! macam korang semua tau la.. perlis satu negeri yang kecil.. harm die pon tak banyak sangat berbanding dengan negeri yang besar terutama negeri yang gaya metropolitan banyak uh..

serius r barang kat sini semua discount.. kalau korang tengok kat perlis ni tak banyak tempat hiburan.. bagi mak2 yang tak nak tengok perubahan anak anda menjadi liar selepas masuk u, jadi senangkan lah hati untuk memilih tempat untuk anak anda sambung belajar di PERLIS.. hahah

ok comei tak muka die!! ni la kawan aku dekat uitm nih.. AMIRAH.... kitorang 24 jam duduk bersama .. ape tak nye satu bilik, satu kelas lagi.. hahahha.. memang gempak r die.. baik doe tak macam aku ni strange je perangai -_-* (ske ati wa ler)

yang ni aku la... dengan rasmi dan berbannga nye saya telah menjadi student uitm ARau perlis :)


yang ni gang aku kat sini.... kira betol2 .. ade 6 irang [tudung putih tu pon masok sekali... cuma elergic dngan camera ] memang  syok la kwan dengan dorang nih.. aku , amirah dengan bdak tdung putih tuh satu bilik, yang 3 orang lagi tuh bilik sebelah kitorang.. memang rapat ler :P



waktu ni kitorang pergi sungai petani naik kereta sewa... budak pakai spec nih HAZIQAH yang drive.. perghh macam jet pejuang bawak... alhamdulillah selamat tiba.. =..=


hohoooho  baju putih tiga2 tak perasan pon.. so sweet.. (hattuiiihhhh sweet la sangat )

ok.. korang jangan terlalu obvious sangat dengan perasaan takut bile korang dapat masuk u.. ade ke orang nak kawan, ade ke kawan yang faham kite, blabla..... eleh, lupakan lah angan2 korang yang tak berapa nak menjadi tuh.. tak yah la fikir banyak sangat just follow the flow... kita hanya merancang Allah yang menetukan.. :) <3 br="br">
Daisypath Friendship tickers