Monday, February 11, 2013

shallot dan skuad -_+

 shallot!!! aku rindu gile dekat korang.^^...serius aku boleh rasa jurang yang memisahkan kita. huhu.. tula, dulu orang suruh sambung sains tak nak.

shallot,shallot,shallot... haha  tak tau kenapa aku rasa something dengan nama nih. :D (rahsia ) aku rindu saat kita lepak2 wahai shallot!

tapi sekarang kite tengah busy untuk ke peak of the mountain, right! so masing2 busy. korang dekat sana aku dekat sini hah.. jealous gile aku korang boleh la jugak jumpa. satu u la katakan. new story semua korang boleh update antara korang.. aku nih.. dah 100 page diary pon aku tak ceritakan lagi dekat korang.

errhh sedih betol.. teringat la waktu kita "budak2" dulu. muka suci habis la. ye la masa nih aku still cerah lagi walaupun tak lah cerah sangat kan.. daripada sekarang nih yang sedang bersedia untuk memimpin negara .. hahaha

 hanisah shallot dan hanis shallot
 
 
 
 nadia shallot n hanis shallot
 
 
 
 
 hanisah shallot n ira shallot ^^
 
 

shallot mallot :P
 
 
 





 
 
 
 
 
shallot2... sekarang nih kite dah ade life masing2, moment masing2, lover masing2.. ^^, korang shallot dekat sana.. aku shallot dekat sini.. seriusly tak sangka ade juga yang berminat dengan nama kite... dekat u korang hanis shallot dah famous dengan shallot mallot die kan.. tak sangka lak kat sini nama  tuh pon dah meletop.. thnx nadia shallot sebab telah memilih nama yang unik nih tok kumpulan kite .. hak3
 
tapi nama aku sedap lagi la kat sini ==* NUR SHALLOT NATASHA.. ^^ jngn jelous shallot semua :P
 
 
shalllot tetap shallot.. dekat hati aku memang dah ade satu memory card khusus untuk shallot..
shallot2 jugak.. still shallot..
 
tapi skuad2jugak ^^... kan skuad kan ... kawan hutan ku, kawan gila ku, kawan mental ku, kawan skuad jump aku, hahah kawan curfew aku, kawan monkey rack aku... dan segala-galanya lah..
 







 
 banyak gambar ke?? biar la.. blog aku ^^
 


No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers