Thursday, April 25, 2013

pelengkap hidup







aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang 
aku bagai bintang yang tak ditemani malam 
melihat dirimu ada sendu canda & tawa 
yang membuat aku tak ingin pergi darimu 

teringat janji lamamu kepadaku 
teringat aku teringat 
teringat saat kau masih ada disini 
temaniku sepanjang hari 

bila kau pergi jauh ingatlah aku 
bila ku disampingmu peluk tubuhku 
bila kau rindu aku panggil namaku 
ku datang menemuimu 

peluk erat jasadku jangan lepaskan 
tetaplah kau disini harungi malam 
kerna hanya dirimu belahan jiwa 
 pelengkap ku didunia 







jangan sedap nyanyi je sedare 
cuba hayati setiap baris lagu nih 
kalau ade orang yang tersayang ape lagi tunggu?? 
nyanyi je depan dorang tak de? 
ni la budak sekarang cakap sayang je pakwe makwe la.. 
dear^^ mak kite pon orang yang kite sayang kan? 
so tak yah segan2 tak yah malu2 
ekspress yourselve!!! have fun



bagi yang pandai main gitar tu untungla^^
sebab chord die senang la jugak

 
 
Am        Em       F          C
Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Dm        E       B7         E
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Am          Em     F       C
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Dm      E     B7            E
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

C               G
Teringat janji lamamu kepadaku
F    G   C    G
Teringat aku teringat
C              G
Teringat saat kau masih ada di sini
F    E      Am
Temaniku sepanjang hari

Dm              G
Bila kau pergi jauh ingatlah aku
 C            F
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
 Dm            E
Bila kau rindu aku panggil namaku
Am         A
Ku datang menemuimu

 Dm            G
Peluk erat jasadku jangan lepaskan
C              F
Tetaplah kau di sini arungi malam
Dm           E
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Am         A
Pelengkapku di dunia

ending : Am

No comments:

Post a Comment