Monday, July 1, 2013

insan teristimewa










aku nak kongsi cerita dengan korang. cerita yang aku cuba simpan rapi selama ni.
walau kuat manapon kita, kita tak leh tipu diri sendiri.
memang ar aku sedar sume tuh tapi aku pura2 buat tak sedar..

umur aku 19 tahun, banyak yang aku belajar..
tahun 2013 nih ubah satu per satu hidup aku.
dari family, kawan2, sedare mare dan semua lah..

siapa akan jangka hidup masing2 kan.
kita hanya merancang Allah yang menentukan.

macam2 halangan masok, tapi dalam masa yang sama
aku tak lupa Allah tuh Maha penyanyang.
Die kurangkan kite satu bende, lebihkan kite satu lagi bende.

aku cuma mampu doa aku ni kuat untuk hadapi kekurangan tuh..
tapi hakikatnye memang aku tak mampu 
sebab tu jugak lah Allah kurniakan aku satu lagi anugerah,
anugerah yang tak pernah aku rasa
selama nih.

INSAN TERISTIMEWA




macam orang cakap ar, yang patah tumbuh yang hilang berganti.
dalam aku kehilangan seseorang..
ade lagi yang datang..

tak lupa jugak yang selalu hadir dalam hidup aku
takkan pergi dan selamanya dengan aku ^^

mom ^^

sekarang baru aku sedar kewujudan insan ni
lepas sorang2 tinggalkan aku..
tapi die tetap ade dengan aku dalam keadaan yang macam mana pon


aku pegang kata2 die

don't depend on others even your shadow will leave you

No comments:

Post a Comment