Tuesday, July 16, 2013

RAMADHAN??? siyesssss??

salam ^^. oink oink dah berminggu tak bukak blog nih.pejam celik pejam celik dah bulan ramadhan.
macam orang cakap ar dah akhir zaman, masa tuh dah macam USAIN BOLT dah hehe.
 tak kenal ke? hmm pande2 la googling :P


errk kenyangnye!! lepas buke solat maghrib, lepas solat maghrib tenangkan perot pastu
siap2 nak solat terawih pulak, balik terawih sambung al-Mulk..
wah untungnyee berlipat kali ganda pahala.
 
 
 teringat zaman sekolah dulu
 
kalau boleh pegi sof depan, selagi tuh la aku akan pegi.
waktu AL-MULK ramai jugak la yang nak tuang. sebelum dorang tuang aku dah sedia dah bekas nak menadah. haha jangan harap boleh lepas dari tangan aku.
kawan tak kawan ingat aku nak bagi can korang cabot..
sory la untuk kebaikan kite jugak kan2 :)
 
indah la moment tuh, dah macam akak2 facy lak kan aku.
macam tak percaya macam mimpi pon ade..
tup2 dah besa dah aku dah tak sekolah dah..
tapi sory la ye kawan2 yang dulu aku pernah tegur adek2 yang dulu
aku pernah cerkah eh2..
sebab sekarang aku tak dapat kekalkan la peribadi tuh..
tak tau lah pegi mane.. mungkin dah pegi dekat orang lain pulak
yang lagi mampu dan layak nak pegang peribadi tuh..
 
 
Ya Allah ya tuhanku, janganlah engkau pesongkan hati kami setelah engkau berikan hidayah mu kepada kami 
 
ingatlah hidayah tuh boleh pergi jugak kalau tak dijaga..
macam manusia kalau kita sayang kat die tapi tak belai lama2 die bole kecewa dan bubaii!! 
hidup memang macam roda.. dulu aku tego orang sekarang orang pulak tegur aku
rase geram tuh ade jugak sebab kite tau bende tuh tapi
orang rase kite tak tau...
hmm tak pelah biar orang nampk kite jahil, boleh tambah ilmu.
 
 
sekarang aku rasa sedeh rugi pon ade sebab tak dapat
nak kekalkan cite2 aku, peribadi awal kehidupan ku,......
rasa kecewa sangat tak dapat lagi dipandang macam mane orang pandang aku dulu.
dulu aku tak pernah rasa dihargai tapi sebenarnya orang2 macam tuh la yang di hargai..
aku hanya mampu tersenyum bila tengok rakan aku skuad aku
dah berhijrah. aku pulak yang tersesat nih..
aku cuma mengharapkan doa saudara seislam aku yang pernah
aku tegur dulu supaya dapat tegur aku agar kita dapat bersama2 menuju ke
siratul mustaqim.
 
haha kepada kawan2 aku yang dulu jangan mengetawakan aku.. biasalah kita nih manusia doh.. :P
 




















 


No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers